dimecres, 30 de setembre del 2009

DE CAP ROIG A MORRO DE GOS

La platja de Cap Roig a L' Ampolla.

Lo divendres passat vaig aprofitar un dels darrers dies de calor d'este mes de setembre per prendre un banyet al mar i fer una petita passejada entre la platja de Cap Roig i la de Morro de Gos, tot seguint lo GR de la costa.


La platja de Cap Roig vista des del penyasegat.
Pauma ( Chamaerops Humilis) i mata ( Pistacea Lentiscum).
Penya-segat.
Cala la Buena ( El Perelló)

Roca foradada a Cala la Buena.

Espigó entre Cala la Buena i la platja de Morro de Gos.
Roques dins el mar a la platja de Morro de Gos.
Platja de Morro de Gos, El Perelló.

Platja de Santa Llúcia, El Perelló.
Fotos Alego

6 comentaris:

Marta ha dit...

Quines platges més meravelloses i quina vegetació. La vegetació m'ha sorprés gratament no em pensava veure-la tant esponerosa a últims de setembre.

Anònim ha dit...

Bones fotos i bones platges , encara que per a mi: res com la costa brava (au vinga, ara foteu-me canya per no dir que lo nostre és més maco jaja!); felicitats pel reportatge, alego. Molt millor que el de dublin (massa subjectiu pel meu gust)
Salut!

comunllum ha dit...

Buf... en aquestes platges hi he passat molts estius. Son maravelloses, res a envejar a la sempre publicitada (i que segueixi així) costa brava.

Salut!

Anònim ha dit...

fotos y mes fotos uy que pesadilla, nomes tens fotos per publicar, no es que tingi enveja, pero es que lo de les fotos es massaa mi no me interesen, lo que me interesa es lo que passa a mora la nova y tu vas y mes fotossssssssssssssssssssssssssssssssss que pesadet fill meu

Anònim ha dit...

alego, què passa? que no t'agrada que digui que trobo més maca la costa brava que això??? vaja, això no em sembla gairecorrecte. A aquest pas no et podrem votar mai com a millor blocarire català, eh?

Josep ha dit...

Alego em sembla que fa dies que et fa comentaris un TROLL,veure la AFOTO per solució:
http://www.google.es/search?hl=es&source=hp&q=Troll+spray&btnG=Buscar+con+Google&meta=&aq=f&oq=