dilluns, 22 d’octubre del 2007

Placa de la riuada de 1907 al Mas del Molló.

LO MAS DEL MOLLÓ.

Ahir vaig comentar al meu post sobre la riuada de 1907 a Móra la Nova que un amic m'havia dit que a l' interior del Mas del Molló hi havia una placa de la riuada . Lo Mas del Molló actualment és un allotjament de turisme rural situat entre Móra la Nova i Tivissa en un indret d'una bellesa natural incomparable,tot just a la partició dels termes municipals dels dos pobles riberencs .

Una lectora i amiga del meu bloc avui m'ha enviat estes fotos per correu electrònic.

Moltes gràcies per la teua contribució per recuperar la memòria històrica del nostre poble: " ELS MASOS"



LA PLACA DE DALT ÉS LA QUE MARCA LA RIUADA DE L' ANY 1907 A L'INTERIOR DEL MAS DEL MOLLÓ

1 comentari:

Gustau Moreno ha dit...

Felicitats pel dos posts, aquest i el de l'altre dia. La nostra identitat s'ha fet a base de riuades...