diumenge, 31 d’agost del 2008

COLORS DE FESTA

Tots los colors de festa han omplert los carrers de Prat de Comte,vista del
Carrer Major lo dia de les curses populars.
Color Sac.
Color Ous.
Color Cresol i Color Blau de ratlles dels calçotets dels iaios.
Color Pedres a la plaça i color Fosforito de Carlos de la comissió de festes.
Padrina, fillol i conill Blanc.
Verd aufàbiga.
Color Oli dels mantons antics.
Mauva a les faldilles de les Xavalines.
Taronja de la xaranga de Paüls
Color Xocolata dels xiquets.
Color Groc Paella
Blau i Blanc: La Germana i l' Encarna.
Color Porpra"Lo Sinyó Bisbe Vinyeta".
Toquilla Negra de Teresita "L' espigolera".
Fotos Alego

2 comentaris:

iban ha dit...

xeic, àngel!

aquí iban (prat de comte, cambrils, mckensis...). com pots veure encara tinc memòria i no era gaire difícil localitzar el teu blog amb totes les dades que em vas donar.

m'he estat tres hores mirant lo teu blog, no pares d'escriure! ni de fer fotos! felicitats.
te passo la meua adreça. jo sé escriure't al blog, però no sé trobar la teua adreça mail. ho dic perquè si m'escrius podré enviar-te invitació per entrar a veure les fotos que he penjat dels dies de festes, també...

au pos. seguim.

una abraçada
ibn

Cirera ha dit...

Provant, provant,.....