dimecres, 12 de setembre del 2007

LOS ESTRETS D' ARNES

Un mapa cartogràfic de la situació dels Estrets d' Arnes.

Lo diumenge passat vaig anar als Estrets d' Arnes amb la familia i uns amics.Aquí us poso un petit reportatge fotogràfic d' este espai natural dels Ports

Un pontet sobre lo riu Estrets.

Moles del Don.

Coves

Escaladors

La sendera

La Vall

Lo Toll Blau.

Una remulladeta.

Toll amb les Moles dels Viernets al fons.

Itinerari:Temps: 2 hores 30 minuts. 7 km de recorregut. Desnivell de 150 metres. Època: tot l'any. El passeig entre les Moles del Don i les del Viernets és realment suggestiu. En alguns punts, les polides parets de roca transmeten la sensació d'estar en el fons d'un immens tobogan. L'itinerari coincideix amb la PR-185, des del poble d'Arnes o bé arribar amb cotxe fins ben a prop de l'inici dels Estrets. En el km 2,8, la PR gira a la dreta. Es creua el riu i poc després, quan s'acaba l'asfalt, apareix una bifurcació on cal seguir recte, per a arribar a una petita esplanada. Aquesta és la porta d'entrada als Estrets d'Arnes. El camí continua resseguint el curs del riu. Al cap d'una estona la vall s'eixampla i s'arriba a una zona de pícnic, al costat del Mas de la Franqueta.