La campanya "El món ha de saber-ho" proposa un visionat massiu d'un reportatge sobre el cas de l'Exèrcit del Fènix
Difusió internacional per al cas d'Èric Bertran
Avui
"El món ha de saber-ho" és el nom amb que s'ha batejat una campanya que té com a objectiu la màxima difusió a nivell internacional del cas d'Èric Bertran, el noi que va ser detingut per la Guàrdia Civil sota l'acusació de terrorisme després d'enviar una sèrie de correus electrònics a diverses empreses, tot demanant-los l'etiquetatge en català dels seus productes.
El vehicle per aconseguir aquesta difusió no és altre que el popular YouTube, ja que el que la campanya proposa no és res més que un visionat massiu del reportatge Èric i l'Exèrcit del Fènix, dirigit per Xevi Mató, en la seva versió subtitulada a l'anglès. Al llarg de tota aquesta setmana, els responsables de la crida, articulats a l'entorn de la Xarxa de Blocs Sobiranistes, fan una crida a fer tants visionats com sigui possible amb la intenció que el reportatge pugi als primers llocs del rànquing mundial, fet que a la vegada multiplicarà la seva difusió arreu del món.
Us coordinat de noves tecnologies
El món ha da saber-ho és una proposta llançada per Xavier Mir, responsable del bloc Jo també vull un estat propi, que a més de buscar la màxima difusió del cas d'Èric Bertran, prova de demostrar la força que pot arribar a tenir l'us de les tecnologies de forma coordinada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada