divendres, 21 de gener del 2011

AL MATARRANYA PER SANT ANTONI


Imatges d' una petita escapada, aprofitant lo dia de Sant Antoni, a la comarca veïna del Matarranya.
Fotos Alego
Ramat i Mas a la pista entre Fontdespatlla i Ràfels
FOGUERES

Resta de fogueres a Fontdespatlla i a La Freixneda.


PORTALS

Portal i capella de Sant Antoni a Fontdespatlla
Al fons ,lo portal d' entrada la plaça Major de La Freixneda

Lo portal de la Vilanova a Beseit.
CAPELLETES

Fontdespatlla

La Freixneda

Beseit

TORRES I CAMPANARS

La Torreta de Fontdespatlla

Campanar de cadireta a Fontdespatlla

Campanar de La Freixneda
Campana i campanar de Beseit

BALCONS

Balcó de la capella de Sant Francesc Xavier a Fontdespatlla

Balcó i gàrgola a la Freixneda
Balcó de la Fonda de la Tia Cinta a Beseit, on hi vaig viure una curta temporada de menut.

RELLOTGES

Rellotges a Beseit

Rellotge de Ca la Vila de La Freixneda.

2 comentaris:

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Una mostra diversa i interessant del Matarranya. Pel que sembla vareu ser molts els que aprofitant el dia de Sant Antoni anàreu al Matarranya. Conec una parella que van anar a la Frexneda i van dinar al restaurant Matarranya, perquè van trobar tancat el Convent. Li vaig dir que fa 7 anys el preu del menú al Convent era de 40 euros!

2teixidor ha dit...

Sapo Roig:
La parella d' Amposta m'els vaig trobar al mateix restaurant, però no vaig caure en felicitar a Toni, encara que comentarem que lo món és un mocador.