dilluns, 2 de març del 2009

LA BATALLA DE LA MEMÒRIA


El director i productor de La batalla de la memòria, Mario Pons (l'Ampolla, Baix Ebre, 1977), va explicar que ha realitzat el documental amb l'objectiu d'«omplir el silenci» que hi ha hagut sobre la batalla i sobre les persones que vivien o viuen a la zona que van voler «girar full».

La setmana passada este magnífic documental es va emetre al canal 33, si no lo vau poder veure ara es pot veure tot sencer en este enllaç de Vídeos a la carta :


La batalla de la memòria
El documental fa una lectura, en clau ebrenca, d'una de les batalles més importants de la Guerra Civil espanyola. Es tracta d'una aproximació molt local a un conflicte civil amb implicacions continentals, i, al mateix temps, és una reflexió sobre la universalitat de la violència.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Almenys tenim algú que ens explica la veritat:

http://www.elpunt.cat/moralanova/article/3/17-politica/10459-loposicio-de-mora-la-nova-acusa-sabanza-de-recolmlocar-exregidors-de-ciu-com-a-personal-eventual.html


Salut!

xavi ha dit...

Moltes panses ens calen per recuperar la memòria.

Anònim ha dit...

Tengo un problema y solo me lo puede resolver Angel LLuis Fernández i Solé:
Ayer entré en la página y había 30 comentarios a esta noticia, 70 o más a la anterior de Sabansa y los cargos de confianza. Por falta de tiempo no los terminé de leer y hoy ya no están, mi pregunta es "hay censura en los comentarios"????.
Que se borren los que insultan, los que no aportan nada,los sexistas, los racistas, los que descalifican por ..., pero los que si se explican y aportan valor añadido creo que es muy fuerte borrarlos.
Había bastantes más comentarios de los que yo comento, pero como no me los registré, no quiero pecar de exagerado.
Soy seguidor del blog desde hace tiempo, no me habia pasado por la cabeza el tema de la censura, pero "visto y no visto", los comentarios me gustaria una explicación.
Ya se que el blog es del moderador, pero los comentarios son de los lectores ¿o no?.
Un saludo desde lejos, del Hierro

2teixidor ha dit...

Crec que et confons amb un altre bloc, jo no he esborrat cap comentari des de fa dies.
Mira a la Masosfera, a la columna de la banda dreta del meu bloc i clica sobre el bloc d' IMNOVA-PSC.
Esta quantitat de comentaris de que en parles té que ser d' este bloc polític al que he linkat dos notícies.

Anònim ha dit...

Angel, tienes razón, los comentarios son de otro blog, al que me remitió el tuyo, ruego excuses mi intervención de ayer y tomalo como una metedura de pata por las prisas de las mañanas.
Un saludo, del hierro