dimecres, 28 d’octubre del 2009

Governació activa una estació base que donarà Internet de banda ampla a Prat de Compte





Governació activa una estació base que donarà Internet de banda ampla a Prat de Compte (Terra Alta)
Dins el marc del pla Catalunya Connecta, el Departament de Governació i Administracions Públiques, a través de la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació, ha activat una estació base a Prat de Compte (Terra Alta). Amb aquesta, les comarques de les Terres de l'Ebre ja compten amb 15 estacions base que ofereixen Internet de banda ampla.

L'estació base que s'ha activat permetrà que puguin connectar-se a Internet de banda ampla o millorar-ne la cobertura el nucli de Prat de Compte d'aquest municipi de la Terra Alta.

El secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació, Jordi Bosch, ha assegurat que "dotar d'Internet d'alta velocitat els municipis de les comarques de les Terres de l'Ebre és clau per aconseguir la cohesió territorial del país, i un dels objectius principals del pla Catalunya Connecta".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
Alego és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Alego no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
No s'admeten els comentaris anònims.