dilluns, 10 de març del 2008
The Cure-Just Like Heaven
The Cure, aquest dilluns al Sant Jordi
El grup britànic The Cure, liderat per Robert Smith, actuarà aquest dilluns al Palau Sant Jordi de Barcelona en el què serà el seu tercer i últim concert a l'Estat espanyol dintre d'una gira mundial que podria ser l'acomiadament del grup0 opinió
The Cure va actuar el 5 de març a València, com a cap de cartell de la primera edició del MTV Winter i el 6 de març al Palacio de Deportes de Madrid, davant unes 15.000 persones.
Amb un total de 12 discos editats en 30 anys de carrera musical, The Cure recupera en aquests concerts els seus èxits com Boys don't cry, Plainsong, Lullaby, Hot, hot, hot, Friday I'm in love i Just like heaven, i també avança alguns temes que formaran el seu proper treball, un disc doble que veurà la llum aquesta primavera.
Avui.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
NORMES D'ÚS
Alego és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Alego no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
No s'admeten els comentaris anònims.