dijous, 27 de setembre del 2007

Móra la Nova rebutja el dipòsit i la planta de gas que afectarà a Alcanar

Lo grup municipal d ERC de Móra la Nova ha presentat dos mocions d'àmbit territorial que han estat aprovades per unanimitat avui dijous al vespre.
Lo ple municipal de Móra la Nova( CIU,ERC.IMNOVA-PSC) han rebutjat per unanimitat la implantació del projecte Castor(magatzem de Gas)situat a Vinarós i que afecta per complet al municipi ebrenc d'Alcanar.

Així mateix s'ha votat per unanimitat una moció per tal de garantir el cabal mediambiental de l' Ebre que ha de ser incorporada al Pla Integral del Delta de l' Ebre i al nou pla hidrològic de la Conca de l' Ebre que s' està començant a redactar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
Alego és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Alego no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
No s'admeten els comentaris anònims.