Quina finalitat tindrà la línia de Reus- Móra la Nova-Flix-Casp, després de l ´arribada de l'AVE a BCN i, per tant, surti a compte anar a Saragossa per aquesta línia. A part d'element vertebrador de territoris deprimits -que ho és- i de transportar mercaderies de la petroquímica de Flix fins al port de Tarragona, quin sentit acabarà tenint la línia. No seria convenient convertir-la en una mena de rodalies de Tarragona-Reus i augmentar el servei? Un altre problema de la línia (i de la zona) és que els cotxes de línia no estan gens coordinats amb els horaris de tren (cosa que li resta usuaris). Això és degut a que les concessions són antigues ó lo que és pitjor no existeixen i és difícil de canviar. Crec que sortiria a compte per part de l´administració invertir diners amb autocars o minibusos que des de Falset, Móra la Nova o Flix connectessin els pobles del nostre Territori amb l'arribada i sortida de trens que van i venen a BCN i de pas reequilibrarirem el Territori.
NORMES D'ÚS Alego és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Alego no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web. No s'admeten els comentaris anònims.
Encara anem a vapor, on paren l'AVE i la doble vía?
ResponEliminaQuina finalitat tindrà la línia de Reus- Móra la Nova-Flix-Casp, després de l ´arribada de l'AVE a BCN i, per tant, surti a compte anar a Saragossa per aquesta línia. A part d'element vertebrador de territoris deprimits -que ho és- i de transportar mercaderies de la petroquímica de Flix fins al port de Tarragona, quin sentit acabarà tenint la línia. No seria convenient convertir-la en una mena de rodalies de Tarragona-Reus i augmentar el servei?
ResponEliminaUn altre problema de la línia (i de la zona) és que els cotxes de línia no estan gens coordinats amb els horaris de tren (cosa que li resta usuaris). Això és degut a que les concessions són antigues ó lo que és pitjor no existeixen i és difícil de canviar. Crec que sortiria a compte per part de l´administració invertir diners amb autocars o minibusos que des de Falset, Móra la Nova o Flix connectessin els pobles del nostre Territori amb l'arribada i sortida de trens que van i venen a BCN i de pas reequilibrarirem el Territori.
no teniu res millor que fer els de mora la nova
ResponElimina