dissabte, 26 d’abril del 2008

SANT PAU DELS MASOS


Amb motiu de la diada de l'Ermita de Sant Pau es realitzaran els següents actes:

Dissabte dia 26 d'abril:
19.00 h.: Missa al temple parroquial.
20.00 h.: Pujada de la imatge de Sant Pau a l'Ermita a la llum dels fanals. En arribar xocolatada popular oferta per l'Ajuntament de Móra la Nova.

Diumenge dia 27 d'abril:
12.00 h.: Missa cantada.
13.00 h.: Ballada de sardanes
14.00 h.: Benedicció del ranxo ofert per l'Ajuntament de Móra la Nova i cuinat per Fonda Barcelona.
16.00 h.: Gran Cremat de rom ofert per la Unió de Comerciants de Móra la Nova.
17.00 h.: Ball popular organitzat per Joan Josep Crescenti.Es realitzarà una rifa d'un xai cedit per Llorenç Bauló i d'un pernil obsequi de Carnisseria Vendrell "Cal Moreno".Venda de truites i pastissos organitzada pel col.lectiu de dones .Venda de coques.Hi haurà servei de bar.

I per anar fent boca pel ranxo:"Camino Verde" interpretada per José Feliciano.BONA ERMITA A TOTHOM!

2 comentaris:

  1. Felicitats a la Montse del Pelat !!!

    http://locarrerdelriu.blogspot.com/2008/04/felicitats-les-montses.html

    lo llaguter

    ResponElimina
  2. Anònim9.5.08

    Algú a vist un petit abocador a prop de Sant Pau?

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
Alego és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Alego no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.
No s'admeten els comentaris anònims.